Be My Guest !

Service betekent voor ons het gastvriendelijk en klantgericht inspelen op de behoeften van gasten en/of klanten. De wijze waarop uw medewerkers hiermee omgaan is bepalend voor het imago van uw bedrijf. Ook als het gaat om een soepele klachtenbehandeling.

Communicatie
Goede communicatieve vaardigheden zijn onmisbaar om een gast of klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Er zijn verschillende gesprekssoorten en -technieken om zich te verdiepen in iemands behoeften. Of om de ander ergens van te overtuigen. Door de druk die medewerkers kunnen ervaren om te voldoen aan de hoge verwachtingen van hun gasten en klanten, ontstaan soms stressverhogende situaties. Niet zo vreemd dus dat hieruit dan misverstanden, irritaties en zelfs conflicten voortkomen.

Bewustwording
Iemand die daarmee veel ervaring heeft, is onze businesspartner Peter Boskaljon. Mede gebaseerd op zijn expertise in de verblijfsrecreatiesector hebben wij een Be-My-Guest programma ontwikkeld.

0b. Be My GuestDit concept bestaat uit een combinatie van Mystery Guest bezoeken, leerzame workshops en coaching. Bewustwording staat daarin centraal, evenals de voortdurende ontwikkeling van gastheerschap en/of klantgerichtheid.

Naar hoger peil
Het Be-My-Guest concept is geschikt voor iedere professional die het eigen functioneren wil verbeteren. De praktijk en de ervaringen van de deelnemers staan aan de basis van onze benadering. Wilt u het gastheerschap of de klantgerichtheid van uw organisatie naar een hoger peil tillen ? Dan stellen wij graag een maatwerkofferte voor u samen.