Gesprekstechnieken

Veel gasten en klanten maken van hun hart geen moordkuil als de beschikbaarheid of de kwaliteit van uw faciliteiten en uw dienstverlening niet matcht met hun verwachtingen.

0 super 3bIn lastige situaties proberen uw medewerkers een gast of klant te overtuigen, kalmeren en tevreden te stellen. Dit is soms echter makkelijker gezegd dan gedaan, want er komen nogal wat sociale vaardigheden bij kijken.

De workshop Gesprekstechnieken is geschikt voor iedereen die veelvuldig in aanraking komt met (potentiële) gasten en/of klanten. De deelnemers leren verschillende technieken om een belangrijk gesprek goed te laten verlopen, zoals bij: slecht nieuws, instructie, feedback en klachten.

Hoofddoel van deze workshop is het optimaliseren van de communicatieve vaardigheden van uw medewerkers om bewuster, doelgerichter en effectiever met gasten en klanten te kunnen communiceren.

De workshop wordt afgestemd vanaf MBO-niveau, voor een groep van 10 – 12 deelnemers. Meer informatie vindt u in de onderstaande brochure. Download