Klachtenbehandeling

U doet er vast alles aan om uw producten, diensten en faciliteiten zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften van uw gasten en klanten. Hoe goed u het ook allemaal voor elkaar denkt te hebben, toch kan het gebeuren dat men niet altijd even tevreden is.

Gasten en klanten denken negatief over bedrijven die klachten traag, slecht of soms helemaal niet oplossen. Een ontevreden gast of klant is natuurlijk nooit leuk, maar een klacht is wèl een kans om uw service te verbeteren.

Klacht a1Wij maken de deelnemers er bewust van dat elke klacht een belangrijke kans is om van te leren en de normale service te verbeteren. Gebaseerd op de afspraken en reglementen binnen uw bedrijf leren uw medewerkers de vaardigheden om samen met gast of klant te zoeken naar een bevredigende oplossing.

De workshop Klachtenbehandeling is geschikt voor alle medewerkers en leidinggevenden die veelvuldig in aanraking komen met (potentiële) gasten en klanten. De workshop wordt afgestemd op minimaal MBO-niveau, voor een groep van 10-12 deelnemers. U vindt meer informatie in de onderstaande brochure.Download